چشمان تو حروف را بی استفاده می کنند ، کافی ست نگاه کنی . . .

فقط خدا میدونست تو دلم چی میگذره

تو این چند هفته ای که ندیده بودمت

فقط خدا میدونست

چقد دل تنگت بودم

بارها قصد کردم شمارتو بگیرم

بهت بگم دوست دارم اما ...

بازم حیای درونم داشت میگفت:

(زشته یعنی چی؟ میخوای زنگ بزنی چی بگی؟)

ولی باز دوباره دلم میگفت :(دیگه بسه بزار بفهمه دوسش داری)

ولی من بازم به حرف دلم گوش ندادم

به خاطر همینه سالهاست ارزومه بفهمی دوست دارم)



نظرات شما عزیزان:

fatemeh
ساعت17:43---31 شهريور 1392
وبت عالیه نیلوفرجون
مراقبه خودتوعشقت باش
خوشحال میشم بهم سربزنی
ممنون


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 27 آذر 1392 ا 21:55 نويسنده : نیلوفر ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.